środa, 8 lutego 2012

Marznę...

.
© NordBerd
Marznę


18 komentarzy:

  1. Cudna praca...kompozycyjnie baaardzo i w ogóle:DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ bardzo dziękuję droga Sydoniu i w ogóle ;P

      Usuń
  2. wooow, no niesamowicie mi się podoba :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny mają rację :)))
    Zawsze jednak gdzieś w rogu czai się smutek...

    Moc ciepłych myśli przesyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo brakuje mi ciepła ale chyba najbardziej tego człowieczego :) Dziękuję za przesłane myśli ciepłych moce :*

      Usuń
  4. oddech mi ustał na kilka sekund;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę być ostrożniejszy w swoich żelowych poczynaniach, bo mi jeszcze ta sztuka cichych wielbicieli pozadusza ;P…pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  5. Tak, jakby serducho zatrzymało się na kilka sekund... piękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinno być ciepło pod grubą warstwą białego puchu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...sen pod taką zimową kołuderką marzeń - doskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A tam... kto teraz nie marznie .. Tylko kto to tak potrafi wyrazić jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna na horyzoncie... więc ciepło w drodze :)

      Usuń